meer dan alleen teleservices
background_triangle

Diensten

Teleservices

Bereikbaarheid is in onze 24-uurs economie van groot belang en grote economische waarde.

Klanten, leveranciers en opdrachtgevers willen op elk gewenst contact met uw organisatie. Maar hoe vult u dat in met uw huidige personeelsbestand?

Ons Service Center zorgt voor een professionele telefoonopvang op de momenten dat u er niet bent. We zijn uw  24-uurs telefoonservice en virtuele receptioniste.  
 

Onze callcenter diensten:

  • 24/7 telefonische antwoordservice  
  • doorschakelen telefoongesprekken
  • aannemen telefoonnotities
  • actie uitzetten naar juiste persoon of externe partij
     

De voordelen van het Polygarde teleservice center:

  • ervaring met REMS, FOCUS, TWINQ en NCCW-Bis
  • we beschikken over een eigen systeem, waardoor een eigen systeem om investering niet nodig is
  • u heeft voortdurend inzicht door gedetailleerde meldingsbonnen en rapportage
  • u heeft geen omkijken naar training van medewerkers
  • zeer klant- en servicegerichte benadering
  • professionele houding
  • meer dan 10 jaar ervaring in verschillende branches
     

Een groot aantal landelijke en regionale opdrachtgevers legt haar bereikbaarheid en vertrouwen bij onze medewerkers. Dat is het vertrouwen van Polygarde.
 

Kosten en tarieven antwoordservice

24/7 bereikbaar zijn of professionele telefoonopvang als uw medewerkers bezet zijn. We hebben een heldere en praktische tariefopbouw, zodat u vooraf precies weet wat de (24 uurs) telefoon- en antwoordservice kost.
 

Uitbesteden callcenter

24 uur bereikbaar zijn, is voor veel organisaties een opgave. Er moet continu een pool van voldoende medewerkers zijn die over de vereiste flexibiliteit, vriendelijkheid en professionaliteit beschikken.

Het uitbesteden van receptiediensten is de oplossing voor een altijd goed bemande receptie. Of u nu in Maastricht of een andere plaats in (Zuid-) Limburg gevestigd bent, we voelen ons overal thuis.

Ook uw receptiediensten outsourcen? 
 

neem contact met ons op
of bel met
088 308 8428
(24/7 bereikbaar)
contact


Uw SROI opdracht direct ingevuld

Aanbesteden receptiediensten
Sinds 2011 neemt de overheid bij aanbestedingen boven € 250.000 ‘social return on investment’ op als contractvoorwaarde. U voldoet direct aan de invulling van SROI als u met ons samenwerkt.

Bij Polygarde geven we mensen die al een tijd aan de rand van de arbeidsmarkt staan een kans. Met onze oorsprong in de sociale werkvoorziening voor Maastricht en een deel van het zuiden van Limburg, leiden we nieuwe medewerkers op tot verkeersregelaar, beveiliger, BOA, receptionist of call center medewerker en ze gaan vervolgens in één van die functies aan het werk. Of in een combinatie daarvan.

Door hun achtergrond zijn onze mensen stuk voor stuk gedreven. Ze gaan als een trein en zetten nét een stapje extra. Juist omdat ze weten hoe belangrijk werken is.

U slaat dus enkele vliegen in één klap:

  • belangrijke onderdelen als beveiliging, receptiediensten en verkeersregeling zijn in goede handen
  • u voldoet aan de Social Return eis zónder dat u als werkgever zelf mensen in dienst hoeft te nemen

Lees meer over Social Return On Investment